ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

I. A jelen Általános szerződési feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazzák a Rejtett Kincsek Down Egyesület (székhely: 4400 Nyíregyháza Közép u. 17., bírósági nyilvántartási szám: 15-02-0001646, nyilvántartó hatóság: Nyíregyházi Törvényszék, adószám: 18801370-1-15), mint a Csodavár Nyíregyháza működtetője, a szolgáltató (továbbiakban: „Szolgáltató”), valamint a szolgáltatást igénybe vevő fél között létrejött szerződés feltételeit. A Csodavár Nyíregyháza szolgáltatásainak a megrendelésekor a Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő fél között szerződéses jogviszony jön létre, melynek részletei az alábbiak:

II. Szolgáltató személyére és a kapcsolattartásra vonatkozó adatok

Név: Rejtett Kincsek Down Egyesület

Székhely: 4400 Nyíregyháza Közép u. 17.

Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza Közép u. 17.

Bírósági nyilvántartási szám: 15-02-0001646

Nyilvántartó hatóság: Nyíregyházi Törvényszék

Adószám: 18801370-1-15

E-mail: info@rejtettkincsek.hu

Képviselő: Kisari Károly elnök

Telefonszám: +36 70 630 4125

honlap: https://www.csodavarak.hu/nyiregyhaza

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-79848619

Telephelye: Csodavár Nyíregyháza, 4400 Nyíregyháza, Szent István utca 21.

Telefon: +36 70 630 4868

E-mailcíme: nyiregyhaza@csodavarak.hu

honlap: https://www.csodavarak.hu/nyiregyhaza

A Szolgáltató által üzemeltetett: Csodavár Nyíregyháza nyitvatartása:

hétfő-péntek: 08:00 - 19.00 óra,

szombat-vasárnap: 10:00-19.00 óra.

III. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások listája és azok igénybevételének feltételei a Szolgáltató honlapján, a https://www.csodavarak.hu/nyiregyhaza oldalon találhatók. A Szolgáltató a szolgáltatások megváltoztatásának jogát fenntartja.

Amennyiben a honlapon található bármely szolgáltatásról a leírtakon túl további információra van szüksége a szolgáltatás igénybe vevő félnek, úgy a szolgáltatást igénybe vevő fél a szolgáltatással kapcsolatos esetleges kérdéseit a jelen ÁSZF kapcsolattartásra vonatkozó adatok között meghatározott elérhetőségeken keresztül teheti fel a Szolgáltatónak. A Szolgáltató ezeket a kérdéseket a szolgáltatást igénybe vevő fél által kért, illetve rendelkezésre bocsátott elérhetőségen keresztül válaszolja meg.

Felmérések

A felmérések abban segítenek, hogy pontosan megismerjük a gyermekek aktuális képességeit, és feltérképezzük lemaradásaikat. Ha szeretne pontos képet kapni arról, hol tart gyermeke az iskolaérettség, a tanulási képességek vagy mozgásfejlődés terén, az adott területre specializálódott szakembereink készséggel elvégzik a szükséges állapotfelmérést. Korábban diagnosztizált fejlődésbeli eltérés vagy annak gyanúja esetén az első lépés a szülőkonzultáció. A személyes találkozó során a szülők és központunk gyógypedagógusai egy előre kidolgozott kérdőív mentén átbeszélik a gyermek fejlődésének lépcsőfokait, jelenlegi helyzetét, valamint a felmerülő problémákat, eltéréseket a fejlődés menetében. Ezt követi a gyógypedagógiai vizsgálat, amely részletesen feltérképezi a gyermek aktuális állapotát, meghatározza a fejlesztés irányát, rendszerességét, és az egyéni fejlesztési terv alapjául szolgál.

Fejlesztések

Magasan képzett szakemberek egyedülálló szakmai program alapján, a legkorszerűbb terápiás módszerekkel és eszközökkel segítik az eltérő fejlődésmenetű, például autizmussal élő, tanulásban és értelmileg akadályozott, vagy más okból sajátos nevelési igényű gyermekek fejlődését, a gyerekek születésétől fogva az általános iskolás kor végéig. Tapasztalt gyógypedagógusaink és egy-egy területre specializálódott szakembereink fejlesztő munkájának alapja minden esetben a gyermek aktuális állapotának és egyéni igényeinek felmérése, az elérendő cél meghatározása, valamint az egyéni fejlesztési terv elkészítése, amelyet a fejlesztés eredményeinek rendszeres visszamérése követ. Kiemelt figyelmet fordítunk a szülők tájékoztatására és aktív részvételére a fejlesztés folyamatában. Választható egyéni, illetve csoportos fejlesztés.

Foglalkozások

Integrált foglalkozásainkat úgy alakítjuk ki, hogy a gyerekek számára élvezetes formában segítsük kibontakoztatni képességeiket. Gyógypedagógusaink és tapasztalt szakembereink szeretettel teli figyelemmel fordulnak a gyerekek felé, szem előtt tartják egyéni képességeiket és igényeiket.

Játszóház

A játszóház több szempontból is egyedülálló Nyíregyházán. Az egyetlen inkluzív játszóház, amelyet egyedi tervezésű, különleges játékokkal és fejlesztő eszközökkel rendeztünk be, hogy átlagos és eltérő fejlődésmenetű gyermekek együtt élvezhessék a gyermekkor felhőtlen örömét. Játszóházunk 200 négyzetméteres beltéri játéktérrel, illetve több mint 100 négyzetméteres udvarral és kültéri játszótérrel várja a gyermekeket. A Csodavárban számos fejlesztő eszköz és játék segíti a gyerekek játék közbeni fejlődését. A lépegetőkorongok a nagymozgást fejlesztik, míg a mozgó létra és a színes mászófal az egyensúlyt, a tűzoltócső pedig javítja a mozgáskoordinációt. A játszóházban kialakított Csodakert egy valóságos mesekert, ahol különféle hang- és fényhatásokkal gazdagított labirintus és mászókák várják a gyermekeket. A varázslatos játéktér a gyermekek kíváncsiságát és spontán játéktevékenységét kihasználva az összes érzékszerven és a mozgáson keresztül, szinte észrevétlenül fejleszti az idegrendszert, segíti a nagymozgás, a figyelem, az érzékelés és az összes tanulási részképesség fejlődését. A játszóház szolgáltatás igénybevétele egyetlen alkalommal, egyszeri belépésre jogosít, 1 óra időtartamban, függetlenül attól, hogy az igénybevétel ténylegesen elérte-e az 1 órát. Az 1 óra időtartam letelte után az aktuális szolgáltatási díjnak a részarányos percdíja kerül felszámolásra.

Születésnapi rendezvény

Játszóházunkban a születésnapos és barátai korlátlanul játszhatnak, és a születésnaposnak feldíszített különteremben ünnepelhetnek, finomságokat fogyaszthatnak. Valamennyi születésnapi csomag tartalmazza az asztali és terem dekorációt, ültetőkártyát, meghívót, a terítést, frissítőt (tea, limonádé, szörp), a játszóház használatot a születésnap teljes időtartamára, a születésnapi köszöntő zenét. Az alapszületésnapon túlmenően csoda és extra születésnapi szolgáltatás vehető igénybe a honlapon feltüntetett tartalommal és díj ellenében. A Csodavár születésnapi csomagok minimum létszáma 10 fő. A születésnaposok létszáma nem lehet több 25 főnél. A születésnapra igazolható forrásból származó, számlával bizonyított ételek hozhatók. Torták és sütemények esetében HACCP igazolás szükséges. Születésnapi megrendelést a zsúr előtt legkésőbb egy héttel tudunk elfogadni.

Tábor

A táborok időpontja, időtartama, részvételi díja, azon történő részvétel és arra történő jelentkezés feltételei a https://www.csodavarak.hu/nyiregyhaza oldalon olvashatók. A Szolgáltató a tábor ideje alatt mindent megtesz az oktatási, fejlesztési és szabadidős programok megtartásáért.

A törvényes képviselő a gyermeket a tábor ideje alatt a Szolgáltató felügyeletére bízza. A gyermekfelügyeletet 8:00 és 16:00 között biztosítjuk. A Szolgáltató a gyermek felügyeletéért felelősséget vállal, amely azonban nem terjed ki olyan esetekre, amikor a gyermek az őt felügyelő pedagógus utasításait megtagadja. Mind a gyermek, mind a törvényes képviselő köteles betartani a csoportot irányító táborvezető utasításait. A táborban csak teljesen egészséges, fertőző betegség tüneteit nem mutató gyermekek vehetnek részt, erről a törvényes képviselő köteles írásos nyilatkozatot adni. Amennyiben a tábor ideje alatt a résztvevő gyermek megbetegszik, abban az esetben a törvényes képviselő köteles ennek tényéről, a tábor vezetőjét haladéktalanul értesíteni, és a gyermeket annak teljes gyógyulásáig a táborba nem viheti. Amennyiben a gyermeknek a tábor programja alatti felügyeletét ellátó személy a gyermek megbetegedését észleli, a Szolgáltató haladéktalanul értesíti a törvényes képviselőt, aki köteles a gyermeket a táborból elvinni.

IV. A szolgáltatások megrendelése és igénybevétele

A szolgáltatások ténylegesen igénybevételét egy regisztrációs lap kitöltése előzi meg, a regisztrációs lap kitöltése személyesen, papír alapon a Csodavár Nyíregyháza recepcióján történik.

A regisztrációs lap kitöltésével történik meg a szolgáltatás megrendelése, a szolgáltatás megrendelésével jön létre a szerződés a felek között a felek egyidejű fizikai jelenléte mellett.

A felmérésekre, illetve a fejlesztésekre kizárólag telefonon vagy e-mailben előre egyeztetett időpontban van lehetőség. A foglalkozásokra előzetes, e-mail vagy telefonon történő bejelentkezés szükséges. Egyes szolgáltatások kizárólag előzetes szolgáltatások igénybevételét követően vehetők igénybe.

A szolgáltatás egyetlen alkalommal, illetve a fejlesztéseket, foglalkozásokat és a játszóházakat illetően – a szolgáltatás jellegétől függően öt alkalomra szóló bérlettel vehetők igénybe. Az ajándékba vett bérletet az ajándékozó a szolgáltatás díjának kifizetésekor papír alapon kapja kézhez, és a szolgáltatást igénybe vevő ajándékozott annak a felmutatásával veheti igénybe a szolgáltatást az első alkalmat követő alkalmakkor. Az 5 alkalmas bérlet érvényességi ideje 6 hét.

V. A lemondás

Amennyiben a lemondás az alkalom előtt több, mint 24 órával történik: 

  • egy alkalmas fejlesztés esetén a foglalkozás a Szolgáltató által megjelölt időpontban, 1 hónapon belül pótolható.
  • bérlet esetén az alkalmak száma nem kerül csökkentésre.

Amennyiben a lemondás az alkalom előtt kevesebb, mint 24 órával, vagy egyáltalán nem történik meg:

  • egy alkalmas fejlesztés esetén az alkalom teljes díját ki kell fizetni,
  • bérlet esetén az alkalom levonásra kerül.

A fentiek alól kivételt képez bármilyen jellegű akut betegség miatti távollét, orvosi igazolás bemutatását követően, ha erről a tényről a Szolgáltatást igénybe vevő fél az alkalom előtt értesítette a Szolgáltatót.

A Szolgáltató lehetőséget biztosít a szolgáltatás igénybe vevő félnek olyan alkalmak pótlására, amelyek a Szolgáltatónak felróható okból maradtak el.

Bérletet nem váltunk vissza és a bérlet árát nem térítjük vissza abban az esetben sem, amennyiben az alapján egyetlen alkalom felhasználására sem került sor.

A születésnap az esemény előtti 5. napig mondható le vagy módosítható. Az esemény előtti 5. napig történt lemondás esetén az előleg összege nem kerül visszafizetésre, de az előleg összege játszóházi belépésre felhasználható. 5 napon belüli lemondás esetén az előleg összege nem kerül visszafizetésre, az meghiúsulási kötbérként a Szolgáltatónál marad.

Táborok esetében lemondáskor a Szolgáltató a befizetett összeget nem téríti vissza, a befizetett összeget a Csodavár Játszóházban, valamint a Csodavár egyéb táboraiban van lehetőség felhasználni.

Lemondást telefonon, sms-ben és e-mailben is elfogad a Szolgáltató.

VI. Árak

A szolgáltatások árai a https://www.csodavarak.hu/nyiregyhaza honlapon és Csodavár Nyíregyháza recepcióján kerülnek feltüntetésre.

Amennyiben a Szolgáltató megváltoztatja az árakat, az új árak a honlapon történő feltüntetést követően alkalmazhatók a feltüntetést követően megkötött szerződésekre.

Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által meghatározott módon.

Adott szolgáltatásnak a honlapon tévesen közzétett ára esetén a Szolgáltató köteles a tudomásszerzést követően indokolatlan késedelem nélkül jelezni a szolgáltatást igénybe vevő fél részére, hogy a szolgáltatás ára hibásan került közzétételre. A Szolgáltató nem köteles a szolgáltatást a hibás áron nyújtani, hanem jogosult a szolgáltatást igénybe vevő fél részére felkínálni a szolgáltatás helyes áron történő igénybevételét. A szolgáltatást igénybe vevő fél a helyes ár ismeretében jogosult a Szolgáltatónak megküldött egyoldalú nyilatkozattal elállni a vásárlási ajánlatától. Ez esetben a Szolgáltató az esetlegesen előre megfizetett árat köteles a szolgáltatást igénybe vevő félnek visszafizetni.

A Szolgáltató időnként olyan akciókat hirdet, amely kedvezményes díjra vagy díjmentes szolgáltatást magában foglaló kuponra jogosít. Ezeket az akciókat a Szolgáltató a honlapon az adott szolgáltatásnál tünteti fel.

VII. Fizetés, számlázás

A szolgáltatást igénybe vevő fél a következő fizetési módok közül választhat:

  • Készpénzzel vagy bankkártyával személyes fizetés esetén számla ellenében a Csodavár Nyíregyháza recepcióján;
  • Átutalással az Erste Banknál vezetett 11600006-00000000-79848619 számú számlára. Átutalás esetén a kiállított számlát a Szolgáltató a szolgáltatás igénybe vevő fél által megadott e-mail címre küldi el.

Amennyiben az óralemondás a szolgáltatás kezdő időpontja előtt kevesebb, mint 24 órával, vagy egyáltalán nem történik meg: a Szolgáltató a regisztrációkor megadott névre és címre állít ki egy átutalásos számlát 8 napos fizetési határidővel, melyet elektronikus úton küld meg.

A teljesítésre adott halasztás vagy a teljesítésre irányuló papír alapú írásbeli felszólítás az elévülést megszakítja.

VIII. A szolgáltatás igénybe vevő fél kötelezettségei

A szolgáltatást igénybe vevő fél köteles a Szolgáltató jelen ÁSZF 1. számú mellékletét alkotó házirendjét betartani.

A szolgáltatást igénybe vevő fél felelősséget vállal minden olyan károkozásért, mely a létesítményein belül, a szolgáltatást igénybe vevő fél által, vagy az ő gyermeke által következik be.

IX. Hibás teljesítés

A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha a szolgáltatást igénybe vevő fél a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Fogyasztó (a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) és a Szolgáltató közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

Kellékszavatossági igénye alapján a szolgáltatást igénybe vevő fél választása szerint

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a szolgáltatást igénybe vevő félnek okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a szolgáltatást igénybe vevő félnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a szolgáltatást igénybe vevő fél által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a szolgáltatást igénybe vevő fél érdekeit kímélve kell elvégezni. A szolgáltatást igénybe vevő fél a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A bíróság a szolgáltatást igénybe vevő fél kérelméhez nincs kötve, de nem kötelezhet olyan kellékszavatossági jog teljesítésére, amely ellen mindegyik fél tiltakozik.

A szolgáltatást igénybe vevő fél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a szolgáltatást igénybe vevő fél a felelős.

Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a szolgáltatást igénybe vevő fél a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni. A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik. A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A szolgáltatást igénybe vevő fél kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült. A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte. Ha a szolgáltatást igénybe vevő fél a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. Kicserélés vagy elállás esetén a szolgáltatást igénybe vevő fél nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

X. Panasz és egyéb jogérvényesítési lehetőségek

A szolgáltatást igénybe vevő fél a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a szolgáltatásnak a szolgáltatást igénybe vevő fél részére történő nyújtásával közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatónak a jelen ÁSZF kapcsolattartással összefüggő rendelkezéseknél található elérhetőségein.

Szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a szolgáltatást igénybe vevő fél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a szolgáltatást igénybe vevő félnek átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Szolgáltató legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30 napon belül írásba foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató tett-e a 1997. évi CLV. törvény 36/C. § (1) bekezdése szerinti általános alávetési nyilatkozatot. A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon Fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a szolgáltatást igénybe vevő fél számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye, a Szolgáltató székhelye és a jogsértés helye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes felügyelőség:

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége

Cím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.

Telefonszám: 06-42-500-694

E-mail cím: fogyasztovedelem@szabolcs.gov.hu

Egyéb kormányhivatalok elérhetőségei:

Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály

Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III. em.

Telefonszám: +36 1 450-2598

E-mail cím: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

Pest Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály

Cím: 1088. Budapest, József krt. 6.

Telefonszám: (1) 459-4843

E-mail cím: fogyved@pest.gov.hu

Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A.

Telefonszám: 06-76-795-710

E-mail cím: fogyasztovedelem@bacs.gov.hu

Baranya Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2.

Telefonszám: (72) 795-398

E-mail cím: fogyasztovedelem@baranya.gov.hu

Békés Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 5600 Békéscsaba József Attila u. 2-4.

Levelezési cím: 5600 Békéscsaba József Attila u. 2- 4.

Telefonszám: (66) 546-150

E-mail cím: fogyved@bekes.gov.hu

Borsod-Abaúj- Zemplén Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 3525 Miskolc, Városház tér 1.

Telefonszám: 46/512-971

E-mail cím: fogyasztovedelem@borsod.gov.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.

Telefonszám: 62/680-530

E-mail cím: petrik.sandor@csongrad.gov.hu

Fejér Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 8000 Székesfehérvár, Honvéd utca 8.

Levelezési cím: 8050 Székesfehérvár, Pf. 936.

Telefonszám: 06-22-501-751

E-mail cím: fogyved@fejer.gov.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 9022 Győr, Türr István u. 7.

Telefonszám: (96) 795-950

Fax szám: (96) 795-955

E-mail cím: fogyasztovedelem@gyor.gov.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: Debrecen (4025 Debrecen, Széchenyi u. 46.)

Telefonszám: (+36 52) 533-924

Fax szám: (+36 52) 327-753

E-mail cím: fogyasztovedelem@hajdu.gov.hu

Heves Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 3300 Eger, Kossuth L. u. 9.

Levelezési cím: 3301 Eger, Pf. 81.

Telefonszám: 06 (36) 515-469

Fax szám: 06 (36) 516-040

E-mail cím: fogyved@heves.gov.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 5000 Szolnok, Indóház u. 8.

Telefonszám: (56) 422-603

E-mail cím: jasz.kmmf@jasz.gov.hu

Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 2800 Tatabánya, Bárdos L. u.2.

Telefonszám: (34) 309-303

Fax szám: (34) 309-302

E-mail: fogyasztovedelem.meff@komarom.gov.hu

Nógrád Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 3100 Salgótarján, Karancs út 54.

Levelezési cím: 3100 Salgótarján, Pf. 308.

Telefonszám: 06 (32) 511-116

E-mail cím: fogyved@nograd.gov.hu

Somogy Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 7400, Kaposvár, Vásártéri u. 2.

Telefonszám: 06 (82) 510-868

E-mail cím: fogyasztovedelem@somogy.gov.hu

Tolna Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 7100 Szekszárd, Kiskorzó tér 3.

Telefonszám: (74) 795-385

Fax szám: (74) 999-103

E-mail cím: fogyasztovedelem@tolna.gov.hu

Vas Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 9700 Szombathely, Wesselényi u. 7.

Levelezési cím: 9701 Szombathely, Pf. 29.

Telefonszám: 94/ 505-220, 94/ 505-219

Fax szám: 94/ 506-984

 E-mail cím: fogyasztovedelem@vas.gov.hu

Veszprém Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 8200 Veszprém, Megyeház tér 1.

Telefonszám: (88) (88) 550-510

E-mail cím: veszprem.fogyasztovedelem@veszprem.gov.hu

Zala Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Göcseji út 24.

Telefonszám: 92/510-530

E-mail cím: fogyasztovedelem.zala@zala.gov.hu

Békéltető testület. A szolgáltatás minőségével, továbbá a Szolgáltató és a fogyasztó közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testületnél. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a jogszabályban rögzített tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a Szolgáltató a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a Szolgáltató székhelye, telephelye vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:

Szabolcs-Szatmár Bereg Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület Cím: 4400, Nyíregyháza Széchenyi utca 2.

Telefon: +36-42-420-180

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Egyéb békéltető testületek elérhetőségei:

Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

Békés Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

E-mail cím: info@hbkik.hu

Heves Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

E-mail cím: tunde@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

Nógrád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

E-mail cím: skik@skik.hu

Tolna Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

Zala Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-514

Fax száma: (92) 550-525

E-mail cím: zmkik@zmkik.hu

Bírósági eljárás: a fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében. A Szolgáltató és a fogyasztó a közöttük felmerülő vitás kérdéseket elsősorban tárgyalás útján kísérlik meg rendezni azzal, hogy ennek eredménytelensége esetén jogvitájuk rendezésére alávetik magukat - hatáskörtől függően – az Szolgáltató székhelye szerinti bíróságok kizárólagos döntésének.

XI. Vegyes rendelkezések

A Szolgáltató a szolgáltatást igénybe vevő fél számára hírlevelet küld, amennyiben a szolgáltatást igénybe vevő fél azt kifejezetten kéri. A hírlevélben a Szolgáltató szakmai hírekről, újdonságokról, akciókról, illetve más hasznos információkról értesíti a szolgáltatások igény bevevőit. A hírlevélről a szolgáltatást igénybe vevő fél bármikor leiratkozhat a Szolgáltatónak a jelen ÁSZF kapcsolattartásra vonatkozó adatok között meghatározott elérhetőségeken keresztül.

Az adatkezelésre vonatkozó szabályokat az Adatkezelési-adatvédelmi tájékoztató tartalmazza, mely a https://www.csodavarak.hu/ honlapon megtalálható.

A Szolgáltató kijelenti, hogy a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex hatálya alatt nem áll.

Az üzleti szokások (Ptk. 6:63. § (5)) a Felek jogviszonyára csak annyiban irányadóak, amennyiben a jelen szerződésben foglaltak módosítását nem eredményezik.

Egyik fél sem felel a szerződés szerinti kötelezettsége teljesítéséért azon esetekben, amikor azt a fél ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény akadályozza, és nem volt elvárható, hogy a fél a körülményt elkerülje, vagy a kárt elhárítsa (vis major). Ilyen körülmények lehetnek különösen, de nem kizárólagosan: háborús cselekmények, terrorcselekmények, vagy más szükséghelyzet, természeti katasztrófa, országos sztrájk vagy jogellenes munkabeszüntetés, rendkívüli kormányzati intézkedés, a hírközlési rendszerek összeomlása, szervertámadás, hackertámadások, jogosulatlan hozzáférések stb.

A szolgáltatást igénybe vevő fél köteles saját számítógépének és adatainak biztonságáról gondoskodni. A Szolgáltató honlapjának a használata során bekövetkező bármilyen károsodásért, adatvesztésért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

A szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy, egészséget megkárosító eseteket kivéve, a Szolgáltatóval szemben a szolgáltatást igénybe vevő fél által érvényesíthető kártérítési igény - ideértve a sérelemdíjat is - mértéke bármely szerződésszegés esetén a Szolgáltató részére ténylegesen megfizetett díjak erejéig korlátozott. Ez a korlátozás vonatkozik azokra az esetekre is, ha a Felek szerződése érvénytelennek bizonyulna, vagy a Felek már nem hatályos szerződés alapján teljesítenének egymásnak szolgáltatásokat.

A Felek kijelentik, hogy szerződésüket kellő megfontolást követően, az esetleges tévedés kockázatát is vállalva kötötték meg és erre tekintettel jognyilatkozatukat tévedés jogcímén nem jogosultak megtámadni. A Felek kizárják a szerződésnek feltűnő értékaránytalanság jogcímén történő megtámadása lehetőségét.

Mindkét szerződő Fél köteles haladéktalanul értesíteni a másik Felet minden, a jelen ÁSZF-ben nem szereplő tényről, mely befolyásolhatja a jelen ÁSZF-ből következő kötelezettségek teljesítését.

A jelen szerződésből eredő, esetleges jogvita rendezése esetére a Felek kikötik - pertárgy értékétől függően - a Nyíregyházi Törvényszék, illetve a Nyíregyházi Járásbíróság kizárólagos illetékességét.

A Felek között létrejött szerződés, valamint az ÁSZF nyelve a magyar.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint annak értelmezésére a magyar jog szabályai az irányadók.

A jelen ÁSZF-től eltérő szerződési feltételek esetén, a felek külön, írásba foglalt megállapodás szerint (továbbiakban: „Egyedi Szerződés”) járnak el. Az Egyedi Szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében az ÁSZF rendelkezései alkalmazandók.

Jelen ÁSZF módosításra a Szolgáltató bármikor, egyoldalúan jogosult, a már megkötött szerződésekre azonban a megkötésükkor hatályos ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A szolgáltatást igénybe vevő fél a Csodavár Budapest által kínált szolgáltatások megrendelésekor az ÁSZF-ben szereplő feltételeket maradéktalanul, feltétel nélkül elfogadja.

A jelen ÁSZF hatályba lépése napján lép hatályba, rendelkezéseit az ezt követően létrejött szerződések tekintetében kell alkalmazni.

Hatályba lépés: 2023. február 1.

1. számú melléklet

HÁZIREND

Kérjük, a házirendet szíveskedjenek elolvasni, betartani és betartatni gyermekeikkel!

1. Egyéni/csoportos fejlesztésre vagy felmérésre kizárólag telefonon vagy e-mailben előre egyeztetett időpontban van lehetőség.

2. Egyéni/csoportos fejlesztéseinken, felméréseinken, foglalkozásainkon, születésnapokon, valamint a játszóházban csak teljesen egészséges, fertőző betegség tüneteit nem mutató gyermekek vehetnek részt.

3. Kérjük, hogy érkezzenek időben, lehetőleg 5-10 perccel a foglalkozás kezdete előtt. Késés esetén az órákat nem tudjuk tovább tartani az órarend betartása miatt.

4. Óralemondást telefonon, smsben és e-mailben elfogadunk, lemondási szabályzatunk az ÁSZF-ben olvasható.

5. A fejlesztésekhez, foglalkozásokhoz járó 30 perc ingyenes játszóház kizárólag az igénybe vevő gyermek számára érvényes, a hozzátartozók a mindenkori játszóházi díj megfizetésével tartózkodhatnak a játszóházban.

6. A mindenkori játszóházi óradíj az első órára kötelező érvényű, azaz az első óra díját abban az esetben is ki kell fizetni, ha a játszóházat használó gyermek nem tölti le teljes egészét a Csodavárban.

7. Érkezés után a kabátokat, cipőket, valamint a babakocsikat az erre a célra kialakított helyen kell tárolni.

8. A játszóházban a gyermekek kizárólag felnőtt kísérettel tartózkodhatnak.

9. Betegség esetén a játszóház nem látogatható.

10. Bármilyen étel és ital fogyasztása csak a konyhában megengedett.

11. A Csodavárban zokni használata szükséges és kötelező a tisztaság megőrzése érdekében. A szülők számára lábzsákot vagy vendégpapucsot biztosítunk, új zoknit adományért tudunk biztosítani.

12. A játékokat mindenki csak saját felelősségre használhatja, a nem rendeltetésszerű használatból keletkezett balesetekért felelősséget nem vállalunk.

13. Kérjük, az otthonról hozott játékokat a játszóház területére ne vigyék be. Az elveszett tárgyakért felelősséget nem vállalunk.  A játszóházból játékot kivinni tilos!

14. A játszóház területére éles, szúró, illetve fém és üveg tárgyakat, és egyéb sérülést okozó tárgyakat bevinni tilos!

15. A játszóházban hagyott tárgyakért és ezekkel okozott balesetekért felelősséget nem vállalunk. Rágógumi fogyasztása a játszóház területén tilos.

16. A játszóház egész területén dohányozni és alkoholt fogyasztani szigorúan tilos!

17. Gyermekeket 12 éves korig (50 kg, ill. 160 cm alatt) engedünk be a játszóházba nagykorú kísérővel. A játszóházban egyszerre maximum 30 gyermek tartózkodhat.

18. A különböző fejlesztésekre, foglalkozásokra 5 alkalmas bérlet váltható, mely 6 hétig érvényes.

19. A fizetés történhet készpénzzel vagy bankkártyával.

20. A Csodavárban hagyott, feltehetően más tulajdonában álló, elveszett ruhákat, tárgyakat a találó köteles a Szolgáltatónak a recepcióján késedelem nélkül átadni. Az ilyen dolog tulajdonjogára a találó nem tarthat igényt. Ha a talált dolog átvételére jogosult személye megállapítható, a Szolgáltató őt értesíti és jelentkezése esetén részére a dolgot késedelem nélkül átadja. Ha az átvételére jogosult személye nem állapítható meg, a Szolgáltató a dolgot az átadástól számított három hónapon át megőrzi, azok a Szolgáltató recepcióján vehetők át. Ha a jogosult a dologért három hónap alatt nem jelentkezik, a Szolgáltató azt értékesíti. Ha a talált dolog nem tartható el vagy nem őrizhető meg, a Szolgáltató az értékesítéséről késedelem nélkül gondoskodik. Ha a jogosult az értékesítés előtt jelentkezik, a dolgot részére ki kell adni, az értékesítés után történő jelentkezés esetén a befolyt összeget ki kell neki fizetni. Elveszti a jogosult a dolog tulajdonjogára vagy az értékesítés során befolyt összegre vonatkozó igényét, ha a találástól számított egy éven belül nem jelentkezik.